Dostawa
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do poszczególnych krajów. Dla krajów niewyszczególnionych w tabeli koszty dostawy mogą być ustalone indywidualnie.
Kraj |
Przedpłata [PLN] |
Pobranie [PLN] |
|
Polska |
12,50 ,- Pocztex 48 h |
16 ,- Pocztex |
|
Francja |
50,- |
--- |
|
Irlandia |
50,- |
--- |
|
Wielka Brytania i Irlandia Płn. |
50,- |
--- |
|
Rumunia |
50,- |
--- |
|
Węgry |
50,- |
--- |
|
Czechy |
50,- |
--- |
|
|
|
|
Podane stawki są cenami podanymi w złotówkach i zawierają 23% VAT.
Dla każdego kraju cena transportu podana jest dla sprzedaży detalicznej ( do 5 kg ).
Jeżeli na liście nie ma Państwa kraju, proszę się z nami skontaktować telefonicznie 516 028 415 lub mailowo say@yass.pl - ustalimy cenę na podstawie kodu pocztowego i wyślemy paczkę do Państwa firmą kurierską lub Pocztą Polska.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej
- Firmy kurierskiej
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszej siedzibie:
43-400 Cieszyn, ul. Rynek 6 - BIG IDEA Sławomir Ostruszka
Zamówienia z odbiorem osobistym można odebrać w ciągu 30 dni w sklepie stacjonarnym.
Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania zamówienia.
Przy zamówieniach detalicznych obowiązuje darmowa dostawa po przekroczeniu wartości zamówienia o kwocie 150 zł brutto.
3. Termin realizacji dostawy wynosi do 7 dni i liczy się od momentu wysyłki towaru.
4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłaszanie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.